Sunday, April 07, 2013

New Blogger


 Assalamualaikum

Hai semua…bertemu kita kembali dalam rancangan……….*ntah paper* teringin sangat nak jadi pengacara kot….cis ada hati..(^_^)

Untuk pengetahuan semua..Aku merupakan seorang blogger baru, so kalau baca blog ni pun faham-faham la macam ntah paper jer kan?.

Harap pada semua yang baca blog ni, tak bosan..

Sebagai  blog yang masih baru, dah tentu-tentu la tak der sambutan betul tak? Kan..kan..?
Tengok dekat follower pun tak der  sesaper pun,pengeview pun sekejap banyak sekejap sikit..So biasa la tu kan sebagai blog baru dan tak dikenali pun…

Aku tak kisah, yang aku kisah adalah kepuasan aku..Memang hajat aku untuk ada blog sendiri dah lama,sejak bebaper tahun lalu tapi aku tak terfikir untuk start ada blog pun lagi..tapi entah macam mana kexcitedtan tu memuncak sejak  Jun 2012 iaitu tahun lepas…tapi cuma suka baca blog orang stalk blog orang..Waima benda tu macam rasa jahat pula so aku decide lebih baik aku ada blog sendiri..

Dah decide pun tapi still tak der blog pun lagi sampai la Oktober 2012 aku dah mula ada blog..Puncanya adalah disebabkan aku terlalu bosan..Maka terhasillah satu blog yang diberi nama farahaanna..Merupakan blog peribadi..wah gitewww...hehhe..

Itu baru terhasil blog..Dalam blog tu satu entri ape pun tak der lagi kot..

Entri aku bermula pada December 2012 dan awal Januari 2013 sampai la sekarang…

So kalau ada yang rasa blog aku ni sangat-sangat daif dan teramat la teruk..Bagi lah cadangan yang sebaiknya untuk aku perbaiki…Tak kira lah samada ayat aku dalam setiap entri agak keras atau merepek bagai, kalau ada yang tak puas hati silalah bagi cadangan yek..Apa pun cadangan sangat-sangat dialukan…Nak kutuk pun boleh tapi janganlah terlalu pedas…takut berasap pulak terlinga aku dengar,mulut aku baca, mata aku lihat kang tak pasal-pasal tertutup pulak blog yang cun ni...hahaha...Oppss..gitu pulak er..tak der la,gurau jek…Segala cadangan dan kutukan amatlah dihargai….terima kasih daun keladi kalau boleh mai lagi na...hehheehe...-__-


 Sekian.....

2 comments:

Anonymous said...

buah cempedak di luaq pakaq. saya budak baru belajaq. kalau salah tlg tunjuk kan.. di harap usaha usaha murni ni dpt keberkatan dr YG MAHA ESA.

Gadiss Kecil said...

tq,,insyaAllah..