Tuesday, June 03, 2014

Announcement..Announcement...



Assalamualaikum wbt…
بسم الله الرحمن الرحيم


Buat julung-julung kalinya aku nak tukar cara bahasakan diri aku dengan korang. Sebelum ni aku bahasakan diri aku dan sekarang aku akan bahasakan diri aku dengan fara yerrr..boleh? walaupun terasa agak gedix dan double gedixx dan unsur manja-manja di situ tapi watperr nak rasa macam tu dah memang itu nama aku dan panggilan aku kat luar..Ehemm..hem sekali lagi bahasa aku disebut..haiyakk memang susah oo..bila nak bahasakan diri sendiri sebagai fara..ulang 44 kali fara..moga kau tak lupa lagi..ngehngehngeh..

Emm ni ada satu announcement yang fara nak buat kat sini. Ingat lagi tak fara pernah buat entry tips macam mana nak kurus, ingat tak..ingat tak??. Hah..tips tu memang berkesan dan mendapat reaksi yang positif. Ramai yang tinggalkan komen yang baik dan entry tu juga buat blog fara diview ramai.. Tapi yang tak bestnya, ada juga manusia yang tak puas hati dengan entry fara tu. Kononnya fara cedok dari orang lain..Haih memang bengang la. Penat kot fikir dan taip entry panjang berjela tetiba pulak dikata mencedok..memang geram. Memang la semuanya tak seratus peratus maklumat dari fara, ada yang fara ambik dari sumber lain..contoh macam apa yang doctor sarankan untuk diet yang betul n blaa..blaa..tu pun nak jadikan isu.. 

Tapi tips yang fara bagi macam mana cara fara kuruskan badan tu memang 100% dari fara kot..Cara fara makan, cara fara buat aktiviti..hish memang tak tipu..rasa agak bengang kat situ bila di cakap mencedok..memang fara tak nafikan fara juga ada buat research giler-giler kot semata-mata nak bagi yang terbaik, dah tentu la..dalam research fara tu, apa yang baik, bagus fara kongsi kan la untuk pengetahuan semua. Rasanya tak salah kan?. Tapi even fara ambik sikit maklumat pun, dekat last sekali entry fara, siap fara letak lagi sumber dari mana-mana n bla..bla.. Agaknya manusia ni rabun dekat kot..sebab tu sampai tak nampak dah apa yang fara tulis. Yang tahu nak mengutuk..pukkkk sekali baru tau..p pakai spec mata dengan kanta yang tebai-tebai 4 inci tu lepas ni.


Ingatttt...


Tapi untuk jadi blogger yang bagus, reaksi dari orang macam tu harus kita abaikan yer.. Ingat semua, tak semua orang sukakan kita, tak semua orang puas hati dengan kita, cara kita, entry kita. Jadi untuk puaskan hati manusia tu, fara cuba jadi manusia yang matang dan tidak ego, fara pun telah delete entry tu dan akan gantikan dengan entry baru. Tak guna nak gaduh-gaduh. Buat habis ayuu jer..hakhak. Lepas ni kalau ada lagi yang cakap fara cedok ker, cakap aper ker..siap korang…sebat juga nanti. Cakap kat bofren kiter..nak?..nak?..tau takut..kikikiki..


Ingattt!!!!



Last but not least majulah blog untuk kepentingan semua..hahaha..peacee..*_*

p/s: Tunggu entry baru tips kuruskan badan 100% dari fara selepas ni


Eh.eh..ada lagi..diorang suka baca-baca blog tapi tak suka komen..agaknya tangan diorang tak boleh gerak-gerak kot. Bila nampak kepad jer terus tak boleh gerak-gerak..krohhhhh. so aper lagi sila la komen kalau rasa ayat ni tak betul..ngehngehngeh~ ~ ~ ~ ~


Jaga-jaga..ada yang memerhati..hihi..


Ok Chowwww dulu…bubye <*_*>


11 comments:

cik lisa said...

haiiii kak fara! hikhik. pedulikan je kata orang, kak. hehe. keep calm and blogging~ ^___^

Gadiss Kecil said...

hai lisa :)
aa.ah.betul tu kan..pedulikan apa yang orang nak kata. janji kita buat yang betul kan..terus berblogging *_*
tq..

Anna Lee said...

waa~ ana pun penah usaha kuruskan diet gak and berjaya tapi sekarang duk kat rumah ja. so, jeng jeng jeng .. bam bam balik nihh .. hihi :D

tapi sayangnya entry akak delete..

Anna Lee said...

silap *kuruskan badan

Gadiss Kecil said...

hihi..yo kew..jangan..jangan..biar bam..bam..asal comeii..hihi..jogging jom :)

aa.ah..memang sayang siap sedih-sedih lagi sampai x lalu makan..hihi.ngaderrr** tapi sayang giler2 entry tu..lagipun ramai yang komen minta tipss lagi..banyak yang tanya pendapat n cadangan..ada yg minta support diorang jg..sedih la..ok..nk lap air mata jap..ngerrrr..:)

Unknown said...

jangan diri kita sendiri lebih baik sbb tk nampak awkward

Gadiss Kecil said...

kan..heheh :)

Mie said...

haha..kak fara ni lucu la..hahah XD..keep it up kak fara!!! wuwu haha

Gadiss Kecil said...

hihi..yer ker..yer ker :) btw tq yer zahrenn..

Alynn Azman said...

Assalammualaikum..cak ..singgah sini bls kunjungan awk :) ..kite pun ikut dan je kalau nk berbloging kejap guna bahasa aku kejap saya kejap kite kejap alynn .. ikut kesesuaian
n mood..>_<

Gadiss Kecil said...

Waalaikumsalam.. Cak..cak..hehe..aa.ah..kan alynn..ikut mood jer..fara mmg mcm tu..sesuka hati jer.. (: