Wednesday, June 11, 2014

Mari Kita Tengok Siapa Yang Kena?


Assalamualaikum wbt...

Salam sayang juga untuk semua..lalalalala.muuah.eeeyekk. hihi..terima kasih lagi sekali kat korang semua sebab sudi datang blog fara ni. Tak kira la korang online guna komputer riba ker, komputer atas meja ker, atas tilam ker, guna ipad ker, guna samsung note2 ker, guna iphone ker, guna 3310 ker,*eh boleh er?? hehe.. Owh tak kisah la..aper-aper pun yer..


Hari ni, fara malas and malas and malas nak taip entry panjang-panjang. Dah malas sangat nak taip panjang-panjang, hari ni fara nyer mood agak suam-suam kuku sebab malam tadi dah demam. Habis sakit badan aku ni, tido pun tak nyenyak sebab teringat dia bukan sebab demam...hahaha..ok gurau-gurau..sebab dia la aku demam ni.ngehngehngeh...


Back to the topic la, dah lama aku tak toleh belakang tengok balik aper yang pernah jadi kat aku. Dan yang penting dah lama ucapan terima kasih kat orang-orang yang selalu ader dengan aku tak diucap oleh aku. Kesian mereka-mereka itukan kenal orang macam aku. Cuma aku harap mereka tak menyesal lagi untuk ada di sisi aku..miahaha..


Rugi tau tak kenal fara, sebab fara suka minta tolong dengan orang. tak kisah la tolong aper pun. Cuma tolong cebokkan jer belum lagi..muahaha. Saper yang tak nak kenal fara memang rugi sebab tak berkesempatan dan tak dapat rasa perangai aku yang suka minta tolong ni. Memang rugi..Saat-saat macam tu tak kan ader dengan orang lain..ngerr~~~


Oleh itu, hari ni fara berbesar hati nak kasi penghargaan kat engkorang yang selalu tolong fara..


Mari kita tengok saper yang kena, saper yang tersenarai dalam list fara ni..dan sila cakap terima kasih kat aku juga yer. dengan syarat hati mau ikhlas.hehe..


Terima Kasih kepada Emak sebab selalu masak sedap-sedap bagi fara makan sebab anak dia memang malas sekarang ni.

Terima Kasih kepada Along sebab selalu tolong fara, Sesuai sangat panggilan along sebab selalu tolong bagi fara macam-macam, selalu dahulukan duit dia dulu dengan ucapan lepas ni fara kasi balik dan selepas itu terus dilupakan oleh fara..huwaaa.kesian.

Terima Kasih pada Anne sebab jadi kawan yang suka bawa fara g beli dan minum teh ais. Kalau boleh tiap-tiap hari pun fara on jer..hehe.

Terima Kasih kepada Ateh,sebab selalu x backup fara pun :(

Terima Kasih dia Aiman sebab suka ambik hati fara sampai cair, tapi suka buat fara tunggu-tunggu dan tanya-tanya. Suka hilang-hilang :(

Terima Kasih yer Ijoy sebab dah bertahun-tahun kecewakan fara.

Terima Kasih pada Laptop yang suka buat fara duduk beghejam-ghejam on9 sampai kelabu asap mata fara.

Terima Kasih pada handphone sebab selalu bagi maklumat dengan pantas sekali. Gosip sangat handphone fara ni.

Last sekali Terima Kasih pada anak-anak fara iaitu kucing-kucing berbulu lembut berhati mulia, penuh kasih sayang sebab diorang jer sayang fara. Terima kasih sebab bagi fara tido tak lena tiap-tiap malam jaga korang.


Ni la anak-anak fara yer, bukan anak orang tapi anak kucing k.comel tak?? haha. Gambar pun lari-lari sebab kucing-kucing ni tengah main kojar-kojar katanya..


Last dan last Terima Kasih..Terima Kasih dan Terima Kasih..

p/s: saper yang tersenarai sila inform fara, ada hadiah lumayan menanti korang..nak call boleh, nak wasap boleh, nak wechat boleh, nak email pun boleh. Tak der masalah..k..ekekeke..

Ok, majulah korang untuk fara yer..eh!! ngehngehngeh..

Nak sambung verangan dulu, nanti sambung lagi..
Bubyeee..


2 comments:

kindergartenlibrary said...

amboih, sambung berangan!! ehehehe

Gadiss Kecil said...

haha...verangan...jumpa putra kucing..kikiki..:)