Saturday, June 15, 2013

Yey....Makan-Makan Lagi ^_^


 Assalamualaikum

Yesterday, rumah aku dipenuhi dengan kengkawan yang terdiri daripada sahabat, rakan dan taulan..oit..amboii…siap bertaulan-taulan lagi der.. hehhe…..hopefully kepada semua yang hadir pada Jumaat 14 Jun 2013 tu, happy-happy sokmo la yer dak..Bukan senang aku dengan besar hati nak buat plan macam ni..Kalau tak happy memang siap la hampa semua no..sia-sia jer akunyer plan..(giler kau tak happy, kata A kepada aku)..wahaha..perasan..

Kau pe citer Fara tetiba tulis entri cakap pasal plan la, happy la..aper ke hel nya kamu ni Fara... siap sahabat , rakan, taulan bagai...tapi satu benda pun  tak tahu ni..cer ko mention sikit aper ke bendanya. Hohoho…sabar..sabar...Wokey dear..sory la beb aku terlupa nak bagi tau sebenarnya, tapi saja jer nak suspen kan hampa semua..huhu..suspen tak..suspen tak?...ha…..^_^

Actually Jumaat semalam aku ader buat makan-makan sikit kat rumah..Sajer jer jemput kengkawan datang..Lately semua orang busy so alang-alang busy sangat, and jumaat tu cuti so jeng..jeng…acara makan-makan diadakan bersempena birthday boy and birthday girl..Tak der ler meriah mana pun, just Cuma buat makan-makan jer..

 Birthday Boy n Birthday Girl ner

Boleh dikatakan berpeluh jugak la, konon-konon ala rilek la, bukan buat majlis aper pun, bukan buat doa selamat pun, bukan buat kenduri kawin pun.Cuma nak masak kasi kengkawan makan jer..Sekali hambik kau, tak mampu lol, tak menang tangan..wahaha padam muka..Kau rilek sangat yer Fara..sekarang kau terima la..

Pertama, jemput pukul 5ptg datang, tapi pukul 4ptg dah terpacak kat rumah, mungkin diorang ni tak sabar agaknya la nak rasakan penangan air tangan aku ni.…maklumla dah lama aku tak masak untuk kengkawan..lagipun air tangan aku ni mampu buat  orang menjilat jari, sudu, garfu, pinggan, mangkuk pun boleh...well nak buat macam mana kan bakat semula jadi..hehhe..puiih perasan bebenor..huhu

Kedua, tetiba ramai pulak la yang datang, jemputnyer tak seberapa tub-tub penuh rumah beb. Malaun mana la ntah buat announcement ni. Ke depan ke belakang aku gamaknya time tu. Muka saper pun aku dah tak dapat tengok, tak dapat scan. Asyik dok siapkan makan kat diorang..last sekali dok ceruk dapur jer la aku..serupa gadis melayu akhir la katakan..sampai gambar pun harem, aku tak sempat nak snap..terlupa bebenor..Tu yang tak best tu..sedey wey,,car aner ni…?hukhuk…majuk ar…

 Gambar pun ihsan dari sesapeh tah..huhu..tapi riang gumbira nampaknya mamat-mamat ni

 Saki baki yang tinggal..Hand Phone saper ler tew...see uolll kul baper? wahaha..

 Hek eleh memalu nau..

Tapi aper pun aku happy sob sob semua dapat datang dan perabih time kat rumah aku..lepak giler yer 
korang kat rumah aku, siap bersantai bantai..jeles lol sebab aku tak dapat lepak sekali .Sibuk giler kau..huhu..whatever la…asal korang happy..bukan senangkan nak macam ni selalu..InsyaAllah der rezeki esok lusa aku jemput balik yer…Kalau der rezeki lebih sesaper yang follow blog aku ni pun aku jemput sekali no…

 Ader masa akak buat lagi yer dik...Tapi kasi angpaw le cikit der...wahahaha..


Akan tetapi, sorry kepada kengkawan aku yang datang tapi tak sempat nak beborak perabih air liuq dengan aku tapi makanan aku semua hampa perabih ner..see uolll...betul tak aku cakap air tangan aku memang tiada tolak bandingnya..huhu..  lastly aku harap semoga aper yang aku usahakan akan membuahkan hasil, insyaAllah..Nak tau..tunggu sampai aku update yew….:)

Dan satu benda lagi ---------->

 Sebelum terlupa, selamat hari bapa untuk semua bapa di Malaysia dan di seluruh dunia....Untuk En Abdul Hamid, selamat hari bapa yer, InsyaAllah semoga anak mu yang kiut ini dapat membalas jasa mu suatu hari nanti..wehehe...:)

Caiyokk..caiyokk..tq..

Sekian…..


No comments: