Thursday, January 23, 2014

Mask oh Mask!!


Assalamualaikum


Yabedabedu…hai..hai..n hey..hey…what e..ver la..hari ni aku just nak share produk apa yang aku guna untuk tempek kat muka aku ni sejak sekian lama..rasanya entry ni sesuai untuk kaum-kaum hawa jer en..but kaum laki sila ignore kan jer kalau terbaca,tertengok,tertaksuka,tersuka pun boleh..eh….hehhe..

Muka aku ni, sangat sensitivetiftif..kering, berminyak n ntah haper-haper g ar..kalau salah produk memang naas ar..kulit jadi merah,kering,melupas..yang peliknya kadang2 tu minyak berlebihan sampai leh buat goreng ikan..ewww..memalukan..bofren tengok pun lari..tapi wedehel..de aku kisah..lari la kau..kalau kau lari tu maknanya kau lelaki yang tak boleh dipercayai..tak leh menerima seadanya n tak cuba untuk tolong selesaikan masalah perempuan ni..lantak kau ar..kau lari, kau rugi sebab belum tentu kau leh jumpa aku lg..brahahaha..tetiba lak nak emotional ni apekehee minah kepoh ni..

Aku suka g Watson n berghejam2 aku leh dok kat situ belek-belek, perati-perati setiap apa yang ada kat Watson tu..tetiba one day aku ternampak ar produk dari Watson sendiri..cucumber mask..eww..belek semua isi kandungan dia, cam best jer..kan mak aku kata cucumber tu dalam erti kata lain timun sangat elok untuk tepek kat muka, mata korang pun..ianya sejuk giler k..

 Ni dia facial mask from watsons..tengok..tengok..timun kan..#ada aku kisah, brahaha..


So I think oh ok..cam best jer,terus rembat..sal dulu-dulu masa kecik-kecik mak ajar, ambik timun n potong kat hujung dia tu n ambik benda alah tu gosok-gosok, tenyeh-tenyeh kat muka..sebelum kau tenyeh kat muka tu, kau tenyeh la dulu kat pangkal timun tu sampai keluar getah dia then pastu baru tenyeh lak kat muka kau tu..so baru ada kesan bila getah dia keluar en..bila dah lama sikit kau leh cuci..so rasakan kehebatan timun pastu..sangat segar…

uhhu..beshhnyior.


Tapi aku tak buat pun bila dah besau ni..kecik-kecik jer sibuk bila mak nak potong timun, aku pun menyibuk..kecik2 pandai jaga muka, bila besaur pemalas..bila teringat apa yang mak nah ajar tu ar terus rembat beli mask cucumber ni..harus-harus sangat2 untuk pempuan pemalas macam aku ni..

Masa pakai dia..wah..wa berani cakap memang best ar, sejuk muka aku ni en. terasa penuh aura kelembutan..dan terasa diri bertapa somelnya..eh..ewww..plastik betul pempuan ni..tapi memang best la bila pakai dia, sejuk sangat, rasa dingin jer..kalau boleh tak nak buang satu hari..Lagi-lagi made in korea..lagi tak nak buang..haha..eh cam ader kena-mengena pulak..Sebenarnya nak cakap produk ni made in korea n ada 6 jenis mask ni termasuk la cucumber yang aku pakai ni.


 Ni mengkalau anak buah aku ni tengok mau lari..hantu ka apa ni..


huhu..cam bukan saiz aku jerk mask ni..aww kecik ke muka aku ni heh..


Selepas gunakan produk ni memang terasa segar tahap maksimum..tak leh lawan ar mask2 yang nah aku guna sbelum ni..


jeng..jeng..jeng..
ni la hasilnya setelah penat dok dalam watsons pikiaq nak beli apa


Tengok la hasilnya..lembab dan bersih jer ku rasakan.So korang pe lagi!


Nak tau lebih lanjut masuk la ke watsonsnyer laman web yer.. atau  facebook watsons..

Tak larat nak nak taip dah aih..

Sekian.....




2 comments:

Niena Reen said...

Wahhhh... Bersihnya muka! Nak jugak, nak jugak! :D

Gadiss Kecil said...

kalau nak tunggu apa lagi..hihi..cepat..cepat serbu watsons..