Monday, August 12, 2013

Raya

Assalamualaikum

Kecik-kecik dapat duit raya, besau-besau kasi duit raya....ahha...itulah lumrah sebagai seorang dewasa..yer tak? Maknanya juga Mak Cik Timah sebelah rumah pun dah makin tua la gamaknya...wahaha...sory Mak Cik..

Nak citer bab raya...cam biasa la...raya la kan...tak ke rumah sedara mara, kengkawan, jiran tetangga lah yang datang..pusing pi pusing mai, macam tu la aku baq hang...bab nak berendam air mata, kain baju semua sebab sedih setahun sekali jumpa, aku tak layan, saper suruh tak jumpa..nak minta ampun maap dari hujung rambut sampai hujung kaki pagi-pagi syawal ja..tu pun untung kalau rambut pendek dengan kaki tak berapa nak panjang..senang sikit nak mintak ampun sebab tak berapa panjang sangat nak mintak ampun...ngerrrrr....oppsss sory...muahahaha...

Raya dah..makan ketupat dah, makan kuih raya dah..segala makan melantak semua dah so tiba la hari nak bekerja lah pulak..bab ni la yang jadi liat sikit..almaklumlah cik kak, cik abang, cik adik oi syok dok raya, cuti pulak panjang jadi liat la nak start qheja..tak gitu?

Well aku terpaksa la tanam azam baru...caiyok..caiyok...keja lol...setahun berapa kali azam da..so what?
uhhu...ada aku kisah..suka hati aku la kan..azam aku..aper kau sibuk? (kau sibuk ker?) miahahaha...tolong gelak untuk aku wey..plisssss..plisssss....mintak gelak jer tak mintak duit raya pun....aper da kedekut sangat..

So aper motip taip entry ni...jawapan dia aku tak tahu......tunggu entry akan datang....wahahaha...
motip sangat cik Fara oi...

Me with Jufri...Lepak-lepak nyibuk jer sendeng tepi wa ha Jufri? Ko kenal tak mamat ni wey?


p/s: mood sewel taip entry sebab makan ketupat banyak kot..teheeee..

Sekian......



10 comments:

Cik Kechik said...

selamat hari raye =)

Sop said...

selamat hari raya :)

Sop said...

selamat hari raya :)

Wahyu Alfiansyah said...

Selamat Beraye Cik Fara ^^

Lissa said...

lisa da besar ni pun tak bagi duit raya. sebab tak keje lagi. hehe.tp yg bestnye da kawenpun org bg lagi duit raya. alasan nya tak keje lagi. hehehe


salam aidilfitri dr lisa:)

fatin aziz said...

selamat hari raya..maaf zahir dan batin.. :)

Siti fironika said...

mamat tue pelakon yg slalu berlakon citer melayu tu kan..hehe

Fara Haanna said...

Selamat hari raya semua...:)

Fara Haanna said...

Siti fironika..yeyep..hehhe..

Fara Haanna said...

Lissa..untung la dah tawen dapat wit raya lagi....Kita tak der pun...:( jom share..hehhe..