Friday, August 23, 2013

Mood Raya Dah Habis La...

Assalamualaikum

Wau...ape kabar semua?..dah lamak kau aku tak update entry baru...Nasib baik belum bersarang lagi blog aku ni..Ciss propa jer lelebih padahal baru seminggu...kuang..kuang..kuang..tettt..sekeh juga minah ni kang...

Hok aloh..tak besh ar wey, raya belum habis lagi..Jom ar kita beraya lagi..hui..udah-udah la nak beraya..tak mau lagi dah wey..aku sekarang dalam mood nak menambah rezeki pulak, dah aku habis kan pitiss $$$$ di hari raya, tibalah masa nak menambah rezeki pulak so terpaksa la aku buat-buat mood nak beraya dah habis..tettt...saper macam aku angkat kepala..wahaha..

Kalau tak percaya tengok la, aku sibuk mencari rezeki sampai tak menyempat nak taip entry baru...wuhu..penipu besar !@#$%^&* padahal tak de idea nak menaip.

Buat masa sekarang ni, aku amat ketandusan idea tahap gaban..What gaban? cik melah bertanya..Jawapan dia aku sendiri pun tak tau...hahaha..masak kalau aku jadi cikgu, buatnya anak murid aku tanya soalan ni, aper harus aku jawab??..Itulah sebab aku tak ditakdirkan menjadi cikgu kot..Ada hikmah di sebaliknya..

Sejak-sejak raya ni, idea aku nak menaip terus hilang..dah tu nak buka blog pun nak tak nak jer sebab tak tau aper nak taip...haiya..lu pegi mana itu idea ha..wa banyak susah lor..kasi can la sama wa..Apek penipu sedang menaip..

Ahhh..tetiba...tengah menaip ni boleh pulak internet tak baper nak ok..lembab semeot....aku geram..geram........dah la, tak nak taip dah..salahkan line yang slow, jangan salahkan aku sebab aku nak taip lagi ni ha...semangat ni walaupun tak der idea..nak upload gambar pun tak boleh..haiya....bush..bush...bengong betul...tetttt...senyum jer la no (^_~) ha siap kenyit mata lagi..kau ader?...huhuhu..

 yey..terbolehla pulak upload satu gambar ni, gambar lain harem..nasib la..satu pun satu la. buat halwa mata menengok...ni bakal ahli politik ka tokoh koporat?....sayang ketat-ketat kat cinonet ni..;)
(OH GAMBAR SANGAT TIADA KENA-MENGENA) muahahaha.

k.....tamat sudah.....

Sekian.....


No comments: