Friday, March 08, 2013

Pink oh Pink


 Assalamualaikum


Aku: Pink,cantik ker lol? Pink tu…..

Kawan: Cantik la pink,sweet jer.Kita pempuan pakai la pink sikit..

Aku: Tak der maknanya nak pakai pink.Terdesak baru nak rembat ma…

Kawan: Ko ni teruk betul la, Pink la cantik.Ko jangan cakap nanti kot ko pulak yang lebih-      lebih..*hehehe..*

Aku: Gelak? Aku cepuk kang,baru ko tau.Tangan aku dah lama tak ceput-mencepuk orang ni..Jangan harap la sampai bila-bila pun aku anti kaler pink yer.Aku dah la kelabu asap ko nak suruh aku pakai kaler pink pulak.Lain la kalau aku ni melepak-lepak putihnyer..Tu…pun belum tentu lagi..


                              ******************************************************


Sekarang padam muka aku,kena penangan ayat kawan aku dulu, tub2 sekarang ni makin suka pulak kaler-kaler yang sweet mewet ni.Masin betul mulut si kawan aku ni. Pantang Nampak kaler sweet aku nak jer..Pink yang cair-cair,lembut-lembut tu aku rembat awal lagi..






Dalam hati teringat kat kawan masa belajar dulu tu,kalau la minah ni ada mau jer dia terkekeh-kekeh gelakkan aku.Ah..tapi ni semua salah dia.Mulut minah ni memang tak de insurans.Nak jer aku jahit,biar tak boleh cakap terus.Senang aku nak buli..

Kalau window shooping jumpa barang-barang kaler pink, baju ker, aksesori ker,kain ker atau bla…bla…ker sure aku teringat kat kawan aku ni.Sebabnya dia hantu pink tapi sekarang hantu pink dia tu dah pindah kat aku..Dulu mau bergaduh hanya sebab satu barang kaler pink.Berdesup-desup ayat pedas kaluar hanya nak pertahankan maruah masing=masing..hehehe..maruah la sangat..






Kalau bergaduh saper yang menang? Dua-dua tak menang terus diam,buat muka toya.Pastu kalau lapar baik balik.(Ko lapar tak?. Aku dah lapar la.Jom makan nak?) Tanya jer soalan pasal makan terus baik,masing-masing dah kebulur sebenarnya tapi ego tak nak cakap. Tak sudahnya,perut dah dok berdendang, masing-masing pandai la pulak dah keluarkan suara tu gamaknya..

Pink oh Pink naper la kau buat aku makin suka kat kau.Kalau ade event ker nak merendek dengan kengkawan ker ,muka aku ni mesti akan ada tercalit sikit kaler pink..hehe..yang semestinya blusher.Rasa kalau tak letak kaler pink tu macam tak ceria jer muka aku ni.Ha  sudah..Dah mula dah..

Tapi yang semestinya aksesori aku tak der la lagi kaler pink..Baju pun tak der la banyak pun kaler pink.Cuma minat tu jer dah mula datang cikit-cikit tau…






Al- kesudahannya aku sebenarnya dah kalah dengan kawan aku ni tanpa pengetahuan dia.Nasib la..Dia pun tak der lagi selalu jumpa dengan aku so aku boleh la rasa yang dia masih anggap aku macam dulu…dulu…hehe..Dulu bukan main aku ni,kalau pempuan suka kaler pink bebagai macam-macam aku kutuk,kalau lelaki pula aku cakap tak macho,romantic sangat..aku tak suka…Sekarang ambik kau, hantu pink dah datang kat kau.Tu la padahnya asyik mengutuk orang..Tuhan bayar cash jer….


Ok la..ni jer untuk kali ni. Lain hari kita jumpa kembali..Bubye..:)

 

No comments: