Friday, March 22, 2013

Majalah Kecintaan

Assalamualaikum

Pernah baca tak Majalah yang bila dibaca untuk kali pertama dah buat kita jatuh cinta....Pernah tak???
Dalam kepala tiap-tiap bulan mesti nak beli..nak beli..nak beli....Bila dah dapat senyum sampai telinga kot..

Bila baca jer macam-macam ilmu dan panduan boleh dapat. Mesti tiap-tiap orang ada kan?? Tak kisahlah Majalah tu berbentuk apa sekali pun..Fesyen ke, Agama ker, Lanskap ker..Pernah kan??

Aku pun tak terlepas juga untuk jatuh cinta pada majalah yang pertama kali aku beli pada JANUARI 2012..Sekarang dah genap setahun lebih..Bila baca jer majalah ni aku rasa wah.....banyaknyer info dan pendidikan yang boleh aku dapat..


 Majalah Pilihan


Tak semestinya bila baca je majalah ni semua isi kearah pendidikan..Kalau macam tu mesti ramai yang boring kan?. Semua majalah mesti selitkan sedikit-sebanyak isi yang boleh tarik minat kita untuk baca lagi,baca lagi dan baca lagi...

Untuk yang nak cari majalah yang banyak panduan untuk gaya hidup kita sebagai muslim supaya tak leka, aku rasa majalah ni boleh dijadikan sebagai pilihan..Terlalu banyak info dan ilmu..

Sebagai muslim, dalam kehidupan kita ni macam-macam godaan datang berlumba-lumba.Untuk seimbangkan godaan tu bacalah majalah seperti di atas tu. Bahan yang sangat santai untuk dibaca..Tak terlalu berat isi kandungannya.Mudah difahami.Setiap lapisan masyarakat boleh baca kot..Yang muda,yang remaja,yang dewasa,yang berumur...Semua boleh baca bak kata onyang aku dulu-dulu..

So aku cadangkan sekali lagi kalau yang belum baca cuba beli satu dan baca,yang dah baca cuba tambahkan lagi koleksi..Banyak sangat ilmu..Yang masih muda-muda remaja tu elok sangat baca supaya tak lalai dengan kehidupan..Kita sebagai remaja,mudah terpengaruh.**remaja lagi ker aku ni** hehe..tak kisah lah.Sekarang ni perkara yang mudah dan senang untuk kita terpengaruh adalah perkembangan fesyen dan gaya hidup...Elok la kita baca supaya tak terikut-ikut..

Untuk lebih info cuba cari di www.majalahsolusi.com dan www.GenQ.com.Kat situ boleh tau lebih lagi info mengenai majalah ini..

Majalah ini diterbitkan oleh Telaga Biru Sdn Bhd...www.telagabiru.net.my.

p/s : Jangan lupa dapatkan satu k....

Sekian......

No comments: