Monday, October 28, 2013

Saja Jer....Oppsss!!!!


 Assalamualaikum

Ha…aper?dah berminggu kita tak bertemu di laman blog ni..hehe.. nak suspen la konon.. tapi rindu giler tau..sambil peluk2 bantal gitu..nak join ker?..hihi.almaklumlah orang kata kalau rindu kat sesuatu tu I mean orang la..mesti siap peluk-peluk bantal..nak-nak rindu bofren yang belum tentu nak jadi suami ke idaknyer..so sekarang ni aku tengah feeling2 macam tu la sebab rindu bofren aku ni…hai blog..aku rindu kau tau..jangan nak feeling2 sangat la Fara oi..wahuhu..

So sekarang aku nak kobar ada cerita yang best dan cerita yang tak best, mana satu korang nak aku ceritakan?..Sila fikir sambil pegang handphone check wahtsapp..alololo..tomey sangat..gelak sorang2, bofren whatsapp dah 5jam..ihikhik..Udah la tak payah nak fikir lagi, aku sendiri dah ada jawapan dia..layan la bofren kau tu dulu, karang majuk saper pulak nak pujuk....oih...salah er...wahahaha..

Ok pertama, cerita yang bestnya adalah sebab aku dah dapat jumpa bofren aku iaitu my new nephew..macam yang pernah aku cerita dalam entri aku yang lepas..so terlepas la sudah sengsara menunggu kedatangannya..rindu juga terlepas sudah..ahh..leganya hati penantian sudah menjadi kenyataan..wahaha..banyak la cekadak kau..pergi 
buat cekodok lagi bagus, dapat juga mak makan..kennn?.

Lagi satu cerita yang best..yey..handphone kita yang rosak tu dah berganti tau…tau.. Ahakss..senyum sampai meleleh air liur sambil taip entri untuk korang..tengok..semangat kau..hari tu siap nanis-nanis sampai lebam bijik mata tak tido malam sebab handphone rosak..Ah sudah tiada alat penghubung untuk aku mana boleh duduk diam..Apa cerita baru kat FB, apa update terbaru dari kawan-kawan aku..aduss orang call tak dapat macam mana nak ku buat lagi..segala text untuk aku semua tak sampai..maunyer idak tak tido malam wey..Dulu boleh pulak hidup tak der handphone kan?..aimak apa mau jawab? Huhu..ah..peduli apa, lupakan pasal itu..

Selepas dah survey..akhirnya aku dapat handphone baru..aku puas hati sangat-sangat dengan perkhidmatan terbaik dari handphone aku..oih smartphone orang sekarang cakap..al jangan nak buat malu sangat la..ehemm.

 ok tak..ok tak...ha..ok la kan..cepat jawab..
kalau korang suka boleh la usha2 pasal sony xperia k..aku cakap memang best..


Ok..al seriusli..ini jer la citer aku kali ini..wehehe..gempaq tak..?..peace no war..bubye..









Ha..aper..lagi satu cerita?..eh ader lagi er..ikikiki..sorry..sorry..sudah terlupa dibuatnya gara-gara eksaitedted…pasal anak buah with smartphone baru..Oh nak tau pasal cerita yang tak best tu la kan kerja korang..jangan buat muka cemberut pulak..buruk sangat la wey..lex la..

Cerita dia sekarang ni, aku tengah siapkan sikit demi sedikit preparation ntuk majlis kahwin abang aku.So memang pening kepala sikit la sebab macam-macam kena fikir..Tinggal baper hari jer lagi tapi macam-macam kena buat..Sudahla, tak der saper-saper..so memang la payah sikit kan..pening juga kepala memikir..kadang-kadang sampai tak cukup tidur dok memikir..Itu la yang tak bestnyer..Hope korang doakanlah untuk aku dan family aku semoga aper yang kami rencanakan akan berjalan lancar nanti..kalau 
tak aduss mati la…Semoga Allah permudahkan segalanya..Aminn..



Dan kalau korang ada idea atau nak suggest aper pun sangat di persilakan..pasal buah tangan ker, buah hati ker..oppss tersalah pulak..(saja nak promote la tu).tettt..atau nak sponsorrrr..boleh ajer..cis kau ingat kau saper cik Fara oi..kihkihkih...

ok..bubye..

p/s: berusaha itu penting sebelum mengalah..inshaAllah Allah akan permudahkan..caiyok..caiyok.
p/s: entri sampingan jer sebab tak sempat nak buat entri gempaq..wahahaha…belasah jer la wey..

Sekian…..


No comments: