Monday, September 30, 2013

Selamat Datang Sayang :)

Assalamualaikum

Actually...hari ni aku nak kenalkan korang pada sayang aku yang baru hadir dalam hidup aku ni..aicewah..jiwang tak aku?..kekekeke...Nak tau tak saper yang menjadi kesayangan aku ni? bertuah sungguh si dia kan..? hehe ke aku yang bertuah sebab si dia yang datang dalam hidup aku..oppss konfius sekejap..:)

Bertarikh 29 OGOS 2013, hadir seorang putera yang menjadi kesayangan aku..sampai setiap masa aku asyik teringatkan dia..Nak tidur pun aku masih teringatkan dia. bangun tido apatah lagi..huh sungguh aku teringat..

Sekarang aku masih tak dapat berjumpa dengan dia disebabkan kami masing-masing jauh..Entah bila dapat berjumpa?. Yang hanya boleh ku lihat hanyalah gambar-gambar yang dikirim atau dimuat naik di laman sosial facebook..Ah..sungguh aku tak sabar-sabar untuk berjumpa dengannya...

Wah...amacam, ada tak bakat nak jadi penulis bersastera tinggi..wahaha..geli tak korang baca wey?..tolong muntah kalau tak tahan membaca ayat-ayat aku tadi...hahaha..muntah hijau aku baca ayat-ayat cinta ni wey..sungguh aku tak pandai mengayat orang..kantoi..sudah..

Ok..relax..relax..brother, sister jom sambung baca cerita aku tadi..Putera kesayangan yang aku maksudkan sangat hensem, awww saper yang tak tertawan..sampai aku sendiri tak henti-henti mengingatinya..ah...bila mau ketemu ni..

So mesti korang tertunggu-tunggukan nak lihat putera kesayangan aku ni...sekarang tibalah masanya jeng..jeng...tutup mata dulu..jangan tipu..hehhe..




Ini dia kesyangan aku....my nephew aku yang baru..huhu..jangan marah...


Assalamualaikum, auntie2 n uncle2. Nama saya Hadif Aqeel, Umur saya baru 1 Bulan..ok la, bubye..saya nak sambung tidur yer..
Wahaha..betuahnyer kalau baby 1 bulan dah boleh cakap..
Ok, tak per Hadif, acu mewakili hadif untuk say hai.....hehehehe..(sayang dier banyak2)



Amacam..dah puas hati dengan cerita aku kali ni...harap semua happy bila membaca di sini ok..Kalau nak happy lagi boleh jer add aku di facebook kesayangan aku...Fara Haanna...
Bubye semua...senyum sokmo..peace..jumpa lagi

Sekian.....



6 comments:

Sweethoneybelle said...

aiyak sis ingat boyfreen hanna tadi ha . . scroll bawah ternampak baby yang sgt comel . . olor hai geram sangat tgk dya . mesti esok besar nsem ni . nama dya sedap sgt . . semoga hadif dpt membesar dengan baik yeww jadi anak soleh untuk mak ayah :)

Gadiss Kecil said...

tq auntie...hehe..insyaAllah semoga jadi anak yang solehah..alolo..hanna ngak ader boyfren lagi sis..hehhe..

by efatin razak said...

hehe. hampir terpedaya gaks tadi. comey baby ni. semoga jadi anak yang beramal soleh dan hormat orang tua. amiin

Gadiss Kecil said...

amin..inshaAllah...doakan yang terbaik untuk baby ni k.semoga menjadi anak yg soleh..:)

Niena Reen said...

ala saja la kak buat suspen giteww. eh tapi kan, memang handsome lah boyfriend akak tu. jadi madu lehh?? ahaha. >.<

Gadiss Kecil said...

oooo..nak jadi madu err?...akak ok jer..tp kn tanya ampunya badan la nak tak dia ambik dik jd madu akak..hahaha...tettt...jeles la tu kita dapat yg hensem..hehe..