Saturday, March 14, 2015

Rindu Pulak Nak Berblog Ni


Assalamualaikum.


Sejak sekian lama..baru sekarang aku rasa free nak buka blog, nak stalk blog orang, nak komen blog orang and nak dating dengan blog sendiri..amboihh cam busy mengalahkan PM, tak gitu..ecece..sungguh aku busy. asal nak buka blog jer mata dah layu, asal dh buka x sempat nak buat entry mata dah tertutup..eh.eh..mata ni nak kena. dah la sepet, comel pulak tu..ngehngehngeh..(perasan pi la sat).


Sebenranya aku dah kekeringan idea nak menaip apa benda..almaklumlah dah lama aku tak menaip ni..idea pun lari, tapi alang-alang aku ada lebih setengah jam free ni sebab baru balik berzumba..maka eloklah aku segera menaip entry supaya tak dikata blog pemalas..wahh gitu!! Ada yang berkata begitu kah pada blog aku??. meh sini aku nak sekeh..Heyy aku dah cakap aku busy k, bukan pemalas..tedia..mengarut apatah..biar pi..iiiiiii..


Ok..ok..serius..pertama tujuan aku taip entry ni sebab nak minta maaf if ada yang tinggalkan msg di shoutbox, ada yg begitu-begini..al..maaf sangat-sangat sebab tak reply, tak balas msg uollls, x jenjalan kt blog uollls..sebab iolll sendiri pun tak nyempat nak buka blog, tak nyempat nak baca segala entry uollss, segala msg uolls..ni taip pun guna bahasa singkatan..macam aku taip msg kt hp pulak..mau kena sebat dengan cikgu BM aku kalau di nengoknya entry aku ni ha..


Kedua, aku busy sebab tengah rancak berbisnes.. Bisnes Online dan tak online gitu..kalau uoolllsss ada masa boleh la p lawat kt instagram aku na. @nlfarra . usya la apa bisnes iolll ok..ok..ok..sampai sini dulu..kang sambung lagi..dah la guna wifi free ni....rasa bersalah pulak ok la..terima kasih daun keladi, kalau boleh aku guna lagi..muahahahaha...



Belanja sikit gambar fefeling terebang sat, kot,,kot ada yg dah lupa cam mana rupa aku ni ha..almaklumlah dah lama tak menupdate blog..whahaha...inshaAllah nanti aku update entry pasal bisnes aku ok..stay tuned..

1 comment:

ezyra taharin said...

haii.. saya pon dah lama tak blogging. baru sekarang ada masa nak start blogging balik ..by the way klik 5 DIGI untuk awak^^